Smisk ska jag ha

Idag har det som alla vet regnat hela dan och min energi tog slut. Helt plötsligt. Poff. Sådär som den gör vissa dagar.

Igår var jag och min kära far ute på biljakt. Nja, det gick sådär, men vi ger inte upp. Vi ska hitta en perfeeekt racer.

Min plan idag var egentligen att jag skulle bege mig in till storstaden och träffa Desire, äta lite god mat, filura över några glas vin och spana in Rytmusfolk som lyckats på Debaser. Istället hamnade jag i soffan och fick se en annan rytmusare åka ut ur idol. Bittert. Men jag fick dricka dagens med mammsen, och det är ju inte heller fy skam.

Ola som har varit duktig och jobbat ikväll undrade om jag inte skulle hänga på hem till Malin där även Elin befann sig, umgås och snacka gojja. Men icke. Det känns som någon har stuckit hål på mig och jag ligger som en överbliven hög på golvet. 

Sååå. 

Istället har jag roat mig med diverse andra saker. Jag har lyssnat igenom massa gamla goa skivor. Hanson. Mmbop! Lauryn Hill. Mums. Bon jovi. Ohh yees!  Jag och Fia har dansat som tokar. Fia har visat några fräsiga moves. Dessutom har jag glidit runt här hemma som värsta hiphopbruttan. Enligt Fias åsikt dock lite mer rnb.


Fredag vänner.

Vi räknar.

9 dagar kvar.


 

Oh yääs.


Kommentarer
m

haha. din sköna böna

2008-11-15 @ 12:38:00
back

backen du är så bra!

2008-11-16 @ 01:53:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0