På hemsedal café

Hej alla glada!

I detta nu sitter jag och Ola på hemsedal café och filurar. Vi väntar på dyr klyftpotatis samtidigt som vi snor trådlöst internet. Jag antar att de flesta redan har läst om våra äventyr i resdagboken. Vi har som sagt inte börjat jobba än, det råder lite dubbla bud om huruvida hotellet är öppet nästa vecka eller inte. Imorgon ska vi i alla fall dit klockan sju och träffa prinsen och förmodligen jobba lite. Jag hoppas att vi kommer upp för backen.

Jag är sjukt sugen på att åka bräda, men jag har ingen och jag vet inte hur jag ska lösa det hela. Köpa ny för sjukt mycket  pengar eller hyra och köpa i slutet av säsongen? Vad är bäst. Fasiken jag vet inte. Och ett liftkort som går på ca 3000 kr och då har vi redan fått rabatt. Men det är det värt. Backarna ser underbara ut och jag längtar som en tok.

Jag fick sms av min bror igår, niklas. Han och fia hade lagat middag och jag saknade dom något fantastiskt. Kom snart. Hela familjen.

Jobb imorn som sagt. Läs resdagboken. Där lägger vi upp läckra och mindre fräsiga bilder på oss och andra i vår närhet.

Pöss och smisk från hemsedal!



Kommentarer
Sara

Vad är eran resedagboksadress???

2008-11-30 @ 16:30:24
URL: http://sara.welen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0