Har ni fest eller!?

Så vi överlevde ännu en helg. Tänka sig.

Fotbollsmiddag med härliga och knasiga fotbollsmänniskor på Old Bell slutade i ett enda stort kalas med dans. Till schlager. Jag fick dricka shots ur mitt fina pris och Räkan som kunde rabbla hela Old Bells gatuadresser gled runt och stekte med sitt pris "Herr 100% närvaro". Det dracks drinkar och vin och alla var glada och förfriskade.  

Jag trillde in genom dörren runt fyra snåret efter en mycket trevlig promenad hem med Janni och Lottie i regnet. 

Jag förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan fotbollen och allt som hör till under min norgevistelse. Men det får lösa sig. 

15 dagar kvar.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0