En sen natt

Jag är helt förvirrad. Jag vet inte om det beror på allt vin eller omgivningen. Förmodligen en kombination.

Jag snurrade runt stängerna på via. Jag har inte gjort det sedan jag var cirkus tio år. Dom gröna vid övergångstället.  Ni viabarn vet vad jag menar. Jag slog inte i huvudet. Pluspoäng till mig. Sääf lovade efterfest och här sitter jag. Svartsminkad och rockig. Japp. Precis så. DU skulle bara veta vad du missar. Såhär på halloween blir jag dissad. Totalt dissad. Tänk på någon annan du. Någon speciell.

Jag vet att jag borde sova. Imorn kommer jag förmodligen vilja glömma allt. Som vanligt. Ett återkommande fenomen.

Ikväll har jag fått veta så mycket spännande. Ni skulle bara veta. Jag skulle kunna skriva en smaskig artikel här i bloggen, men för min egen skull och anrdras lovar jag att vara tyst. Jättetyst. Men jösses vad folk är spännande. Nynäsfolk, speciellt.

Jag hade blivit lovad köttbullar och vin. Men icke.

Dags att sova. Sova och glömma. Bäst så.

Pöss och smisk. Som vi säger här i det ljungska tornet.



Kommentarer
m

Min rockpudel.. Du var enastående ikväll! Det var kallt om tårna att gå hem. Du jag vill/måste få ta del av allt spännande. Pöss å smisk.. ja å ida väntar fortfarande på den mysiga sagan.. Love. ;)

2008-11-02 @ 13:11:57
back

Long time no see. Ja du borde sova! Grrrr.. ;)

2008-11-02 @ 18:37:50
O

juicy couture (fejk) är användbart har vi väl iaf lärt oss?

2008-11-02 @ 21:35:16
majsan

haha dom gröna stängerna vid via, vad var dte egentligen som var så kul att man spenderade varenda rast där?! :p om du klarade av att snurra runt så där på ett ben som man kunde en gång i tiden får du ännu mer pluspoäng :p

2008-11-03 @ 12:08:08
URL: http://BeautyJessica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0