Det går fort nu

Jag förstår inte. Dagarna bara försvinner och jag hinner inte med allt som måste göras. Idag har jag och Ola i alla fall köpt varma skor och svarta läckra brallor att jobba i.

Imorn ska vi befinna oss på saab i akalla klockan 07.00 för att fixa en airbag. Livet är bra roligt.

Jag sa hej då till Desirée idag. Känns konstigt. Jag kommer sakna dig. Men du får komma upp och hälsa på. Och du, det var ju trevligt att få träffa den här Mr J.


Sara# säger:

snart säger inte vi godnatt på msn


Johanna säger:

nee


Jag som inte ens har börjat packa.
Det löser sig.



Kommentarer
back

haha..i norge!

Sara säger: godnatt min sambo,efter tio minuter ligger hennes arm över backen åxå^^

Haha^^ asså ola, du och din arm...! jag minns minnsann aros cupen;)

2008-11-20 @ 22:07:44
O

haha ida! jag minns även hur DU pratade massor i sömnen under aros! ;)

2008-11-20 @ 22:50:42
back

hahaha juste det var den tiden då jag gjorde sånt:P haha... ^^ jaja jag skulle vilja se er två när ni bor sådär:P ni borde göra en videoblogg... host... ingen aning, vart den idén kom från. Jajajaaa.....!

2008-11-21 @ 16:56:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0