Det är dyrt att leva

Fasiken. Det är dyrt att ha bil. Väldigt dyrt. Speciellt om man ska åka runt och lämna in den på massa olika ställen för batteribyte, oljefiltergrejs, däckbyte och annat trevligt. Slantarna bara försvinner och det känns mindre trevligt.

Det känns som om någon har stått i flera timmar och trampat på mitt huvud. Jag känner mig helt mosig. Att gå upp kvart i fem hör inte till min vanliga dygnsrytm och det kändes väldigt kämpigt att släpa sig upp och åka till Akalla klockan halv sex imorse. Specillet när det inte gav någonting, förutom ännu fler kostsamma utgifter.

Jag läste i mitt horoskop att jag skulle ha tur idag? Jag undrar när den kommer?

Jag är inte bitter. Bara trött.


Kommentarer
m

Mohaha.. så kan de går ibland. Nä va inte bitter. ni hade ju tur i oturen.

2008-11-21 @ 15:32:57
O

allt för bruno, även gå upp kl fem o utsätta sig för spännande äventyr i akalla

du jag börjar på allvar fundera på hur jag ska få plats i bilen?? min packning bara växer..

2008-11-22 @ 16:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0