Blött och torrt

Det ligger massa blöta kläder i tvättmaskinen och det hänger torra som väntar på att bli vikta nere i tvättstugan. Men jag orkar inte. Gaah jag orkar verkligen inte. Jag hatar att tvätta. Jag hatar allt som har med tvätt att göra. Hänga, vika, stryka. Förutom att det blir rent då. Det är ju ganska trevligt. Men jag hatar att jag måste sysselsätta mig med tvätten i ett antal timmar om dagen när jag går här hemma och skruttar. Vilken tur Ola att vi bara är två i norge. Och att vi bara tvättar vår egen tvätt.

Stackars mig. Stackars stackars mig som kan tvätta och får rena kläder. Det är verkligen så synd om mig.

Ikväll är det dags för första inomhusträningen. Hua. Det kommer bli jobbigt. Men väldigt trevligt att få umgås och springa av sig lite igen. Jag har Hemsedal 08/09 som mål istället för beach 09. Det är för avlägset. Men snart är vi där.




Japp. Vi finns överallt. Där ni minst anar det. På NK till exempel.


Kommentarer
back

eee... var det den här bilden du mena?! Hehe... a den va ju grym^^

2008-11-13 @ 00:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0