Nakenchock

I mitt förra inlägg utlovade jag livebevis för alla som ville se våra beach 08 resultat. Livebevisen skulle finnas att se uppe på IP. Speciellt utvalda dagar. En kär liten gosse lyckades leta sig rätt och fick nog se mer än vad han egentligen hade tänkt. Jag vill inte hänga ut någon stackare här i bloggen. Varken offret eller åskådaren. Men nakenchock. Nakenchock kära vänner och trogna bloggläsare. Men inga lovahandles.

Jag har lyckats få i mig tre espresso under eftermiddagen. Jag hade hoppats på en sprudlande pigg känsla. Jag känner mig dock tyvärr som vanligt. Ingen effekt.

Oskimon. Klart att jag kommer ihåg dig. Men du verkar ha glömt bort att uppdatera bloggen på länge? Jag väntar med spänning.


Sunshine. Moonlight. Good times. Boogie.




Kommentarer
m

Haha. jo nog är vissa strumpor värda nå otriligt. de finns några få undantag stringstrumpan. Ja nog var det lite väl exotiskt förra träningen. nackenchok var en liten extrakrydda som vi alla fick ta del av. Börjar vänta in saaben nu. tjo på dig strumpan som aldig kommer slängas under soffan!

2008-05-06 @ 18:00:25
URL: http://gurkburken.blogg.se
Förbryt mig!

Men först alltid en dusch inte lukta usch.....Nakenchock, nackenchock sexattack och kåtbock!!!haha.. !!! Ja! finns inget att säga:D
I want You BACK!!!!!

2008-05-06 @ 22:07:03
O

haha icke förglömma sportbhchock! "det backar en bil!!!"

2008-05-06 @ 22:07:47
Anonym

Uppdateringen har haltat sen i höstas nån gång när oskimon.se gick ner, och sen hade jag ett mycket kort återtåg på gamla adressen men nu är den nog död för all framtid skulle jag tro. Kanske återvänder jag nån gång i framtiden. Igen.

2008-05-08 @ 08:56:31
michaela

snart blir du stor Johanna =D hur känns det?
Allt bra annars?
Kramar!

2008-05-09 @ 18:05:19
Arntkatinka

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-19 @ 13:00:39
URL: http://arntkatinka.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0