Mr Big Stuff.

Bra musik kära vänner. Bra musik finns det gott om. Bra musik är något som jag uppskattar. Bra musik är bra. Gör en glad. Bra musik får en att vilja dansa. Bra musik framkallar saker. Känslor.

Min far har lärt mig att lyssna på musik. Bra musik. Hans skivsamling består av  bara bra musik. Jazz. Soul. Pop. Rock. Allt. Mina vänner förstår inte alltid min musiksmak. Men den är bra. Den är inspirerad av min far. Jag är glad att han har lärt mig att lyssna på riktig musik. Annars skulle jag förmodligen bara lyssna på topplistan på The voice. Vilket känns skönt att jag inte gör. Lagom är bäst. Blandat är bra.

Van Morrisons skiva a night in san franscisco. Det är bra. Den på hög volym, en sommarkväll på balkongen med ett glas vin. Filosoferandes. Underbart. Eller Diana Krall. Love scenes. En höstkväll med en kopp te.

Musik i mitt hjärta.



Mr big stuff. Who do you think you are?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0