Min sista dag

Måndagen den 12 maj. Måndagen då jag lever min sista dag som tonåring. Nu är det slut på alla bortförklaringar. Nu kan man inte längre skylla på att man är tonåring. Är det nu man ska bli vuxen? Jag hade nog tänkt vänta ett tag.
Ett bra tag.

Jag trivs verkligen på jobbet. Jag älskar doften från alla olika tesorter och nymalda kaffebönor. Jag tycker att det är mysigt att småprata lite med tanterna samtidigt som dom köper massor av choklad och servetter med blommotiv. Jag är fortfarande sämst på att slå in paket men kassan känns bra. Jag börjar hitta alla knappar nu. Höganäs. Orrefors. Kosta boda. Sia. Lexington. Kaffe. Te. Godis. Övrigt. Och mycket mer.  Det känns bra.

Jag kommer förmodligen inte hinna kleta ner några fler rader idag så det här får bli sista inlägget innan jag börjar mitt nya seriösa och vuxna liv som tjugoåring. Lite skräckinjagande. Lite spännande. 


Ring ut det gamla. Och ring in det nya.  


"Inget är mer värdefullt än denna dag"  - Johan Wolfgang von Goethe


Kommentarer
O

strumpan! 20 20 20 20 20 20!! n'stan två år äldre än mig ;) ert lilla husdjur o barn.
puss mamma!

2008-05-12 @ 22:22:32
Michaela

Hej! Grattis Grattis Grattis. Har inga pengar på mobilen så jag skriver här. Grattis på 20-årsdagen. Är det systemet som gäller eller?
Hoppas du får en underbar dag.
Puss o Kram!// Michaela

2008-05-13 @ 07:48:59
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se
Förbryt mig!

Congrats backis 20 wowowo! Fast akta dig jag kommer snart ikapp!! tsss..

2008-05-13 @ 14:13:44
Majsan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! =)

2008-05-13 @ 15:15:03
mary

GRATTIS vuxna damen :O Ska du börja ta hand om oss på riktigt nu? Hoppas du får en riktigt mysig dag utan träning! ;D Love!

2008-05-13 @ 15:50:47
URL: http://gurkburken.blogg.se
Oskimon

Något pretentiöst att citera goethe? :)
Grattis som fan, överräcker något fint i sommar.

2008-05-13 @ 18:53:23
Sara

GRATTIS :D

2008-05-13 @ 20:11:19
tejparn

ConGrats ljung!! hoppas din dager blivit den finast av de finaste. håller med om chill onthe grill på lördag. vi får planera vidare on thursday! see ya don´t wanna be ya.

2008-05-13 @ 23:03:31
tötten

Bara så du vet kommer rynkorna snabbt, ett barn i skolan idag tyckte att jag skulle vara finare om jag använde lite mascara :D Så nu vet du vad som väntar om en månad. Nää.. du kommer vara förevigt ung! Puss på dig

2008-05-14 @ 15:02:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0