Lycka

Solen skiner. Det är varmt. Jag har precis druckit upp mitt andra glas champagne. Röd champagne. Det känns lyxigt. Det känns som sommar. Huset är fullt med middagsgäster och sorlet från mycket viktiga samtalsämnen på balkongen blandas med underbar jazz från stereon. Jag känner mig lycklig. Lite salongsberusad av det röda bubblet och lycklig. Nöjd. Nöjd med mig själv. Nöjd med livet. 

Den här veckan har jag enabrt gjort saker som får mig att må bra. Jag känner att sommaren är på väg vilket får mig att bara vilja njuta. Slappna av. Och det är precis det jag har gjort. På olika sätt. I olika miljöer. Med olika människor.  

I onsdags avnjöt jag en underbar middag inne i stan med Desireé. Vi såg många bakåtkammade frisyrer och drack massor av vin och öl. Desireé tyckte att jag såg ut precis som den trendiga bloggaren jag är och Desireé var min otroligt piffiga journalist.

Lika underbart hade jag det igår när jag  och Ola tillbringade kvällen på zanzibar drickandes gott vin. I solen och värmen. Spanandes på snygga människor. Det är då livet är som underbarast. När man bara är. När man gör sådant som får en att må bra. Vin och trevligt sällskap får mig att må bra. Då mår jag som bäst.

Idag känner jag bara lycka. Massor utav värme. Massor utav njutning.

Lycka.




 



Kommentarer
Förbryt mig!

Det känns skönt att höra, det gör mig lycklig;)

2008-05-10 @ 19:32:42
O

"Nu körde vi över s.., och igen..!" hahaha

2008-05-11 @ 13:12:12
ems

Haha jag drömde om dig inatt! Det du! :P Drömde att du hade kommit tillbaka från USA från att ha varit där typ ett år och skulle berätta om allt :P Spännande va!

2008-05-12 @ 11:45:04
URL: http://goldenyouth.blogg.se
Desire

Johanna jag tyckte också att det var supermys i onsdags! Bästa på länge! :) Mer sånt åt oss! Haha.
Och ja, du ÄR den super snygga trendiga bloggaren! :) Hihi. I natt drömde jag att jag hörde Olas SOS-låt. Haha. vad ska det bli av mig Johanna... På lördag är det firning av högsta klass eller hur? Då ska det partajas och mysas rejält! Puss

2008-05-12 @ 17:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0