Heja Camilla

Jag vet att det mesta som skrivs här på min blogg handlar om fotboll. Fotboll och lite mer fotboll. Det kan bero på att mitt liv just nu kretsar kring fotboll. Träningar. Matcher och ännu mer träningar. Jag har alltid träningsvärk nånstans och är konstant trött. Jag skulle vilja vila lite.

Jag träffade en kär god vän på bussen idag. Alltid trevligt med sällskap och att få prata av sig lite. Även om jag nog var ganska bitter. Som vanligt. Trevligt var det i alla fall.

Min arm gör fruktansvärt ont och min kropp skriker efter sömn. Men imorn när jag kommer hem kommer jag vara som en ny människa efter mitt besök på Toni & Guy. Det ska bli skönt.



Mums.



Kommentarer
Gunnar

Johanna, jag tyckte det va r väldigt trevligt att träffa dig idag med ;)
Funderar på att haka på lördag, men har inte riktigt bestämt mig.. haha.. Hörs snart!
Puss!!

2008-05-27 @ 23:09:13
Camilla

Heja Johanna! No ärrr, no ääärrr!

2008-05-28 @ 16:36:27
Idareli

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-16 @ 08:46:38
URL: http://idareli.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0