Gammal och grå

Jag känner mig som vanligt. Inte speciellt mycket äldre. Inte märkbart mycket rynkigare. Enstaka rynkor kanske har letat sig fram men isåfall låtsas jag att dom inte finns. Det måste vart en sådan osynlig rynka som hon i kassan på systemet såg när hon inte frågade mig om leg. Bra eller dåligt? Ser jag redan så gammal ut? Vad vet jag.

Jag hade en underbar dag och jag fick massor av fina sms och grattande i olika former. Tack snälla.

För övrigt har jag inhandlat ännu en skiva till samlingen. Jason Mraz. Jag kan inte låta bli. Idag ägnade jag fyrtio minuter bläddrandes bland skivorna på Åhléns medan jag väntade på min far. Börjar man kika måste man köpa en.

Jag ser fram emot helgen. Den kommer bli mysig. Jag ska storhandla. På systemet.


Kommentarer
Förbryt mig!

Tsss... visste du att om man dricker mer än 52ggr per år räknas man som alkoholist?! / Mamma

2008-05-14 @ 22:09:17
O

får man åka audilimousine ikväll? :)

2008-05-15 @ 09:16:27
O

får man åka audilimousine ikväll? :)

2008-05-15 @ 09:16:32
Desire

Min nya blogg krullis! dessanbabbel.blogspot.com!

GO THERE!

PUSS

2008-05-20 @ 23:03:48
Desire

dessansbabbel.blogspot.com ska det ju va!

2008-05-20 @ 23:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0