Flipp eller flopp? Flippflopp.

Jag har disco. För mig själv. Jackson five tema. Men alla som vill är välkomna. Det blir lite roligare om man är fler. Typ. Mycket kan man säga om Michael Jackson med en sak kan han i alla fall. Musik. Musik som man vill dansa till. Musik som man blir underbart glad av. Mums.

Idag sken solen och jag och trevligt sällskap gick runt ringvägen. Det är långt men jösses vad man hinner prata om mycket. Uppleva mycket. Framförallt se mycket. Så kan det vara. Hallonpaj på Olas framsida är också ganska mysigt. Och så var det dethär med beach08. "My boyfriend went to london...."?


Jag jobbar på det. Hempafysintroduktion imorgon. Kan det bli annat än vältränat? Eller mer än vad det redan är menar jag såklart. Inga lovehandles här inte. Absoluuteely nått. Livebevis finns att se uppe i omklädningsrummen på IP. Dock endast speciellt utvalda dagar.

Good. Times. Boogie.

Jag känner att det här kan flippa vilken sekund somhelst så det kanske är bäst att börja avrunda. Samtidigt har jag lust att avslöja massor av smaskiga hemlisar eller skriva om massa knasiga saker som just nu snurrar runt på min insida. Dock är det nog bäst att avstå eftersom det skulle sabba min hemliga och coola image.

I. Want. You. Back.

Ny vecka nya möjligheter. Dags att återigen smaka av smörgåsbordet och njuta. Smaka på lite av varje.


...och runt ringvägen...eller..?


Easy as.

A.B.C




Kommentarer
Förbryt mig!

Back!! du är för sköön;)

2008-05-04 @ 21:47:32
O

jaa den här helgen har väl kanske inte först oss närmare beach08 formen.. men den har varit mumma! tack bready

2008-05-04 @ 21:52:43
m

Ah dina ord får mig att glömma alla dessa bekymmer. Du är bäst på blogg. viste du de? ;) natt

2008-05-04 @ 22:04:49
URL: http://gurkburken.blogg.se
Oskimon god damnit, glöm mig inte!

Beach '08 är bara hemskt att tänka på. Jag var svinhet i typ mitten av april, sen var jag så nöjd med att jag var svinhet så jag kände att jag gott kunde leva på hamburgare och chips. Jag badar i vassen i sommar

2008-05-05 @ 10:26:56
tötten

mums för ringvägen

2008-05-07 @ 15:26:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0