Fjortis for life

Ikväll ska jag på fjortisfest. Japp ni läste rätt. Fjortisfest. Äntligen ska jag få leva ut min fjortissida utanför telegrafen. Det är till och med tillåtet med idominläppar. Har man inte det kommer man inte in. Mumsfillibubba. Jag kanske till och med känner mig så bekväm i min fjortisoutfit att jag behåller den. Jag menar, en skönhet klär ju i allt. Mina flagor på ryggen ger bara den där lilla extra touchen. Usch vad äcklig jag är. Hualigen. Jag kommer bli så snygg. Såå snygg.

Ladies night ikväll på Telen. Kanske borde vi dyka upp hela gänget. Fjortisgänget. Vi skulle göra succé. Alla hockeypojkar skulle bli helt till sig. För vem vill missa när de små hockeypojkarna strippar på telen? Ryktet säger i alla fall att det kommer bli avklätt, och som sagt, jag gillar avklätt. Kommer Mr. B vara där och visa upp sig? Man kan undra.

Ha en uuuuuunderbar kvällsikväll nu alla mina pusseliipussgurkor.

PussokJam på er!


Fjortismaffian - Här kommer vi.



Kommentarer
O

haha hjälp oss för den där bilden!!

2008-03-22 @ 14:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0