The bääcks!!

Vad hände när du svalde en glödlampa? joooo, lös i magen.

Hej hej! Jag heter ida men du kan kalla mig för apsnor!! Fråga mig inte varför!! hihihi...
Sitter nu i Ljung TOOORNET.. "kött eller fisk"?! Stringstrumpan sminkar sig, kungen, ola och karin super sig smått dragna i köket. Lilla oskyldiga apsnor sitter här helt ensam och ..........."stringstrumpan ropar: jag måste kissa" !!
Hurru älskade back jag vet inte vad jag ska skriva just nu, jag spillde ju ut allt på ditt fina fotoalbum:/

Nu kommer taxin måste rusa, kanske får jag äran att skriva här någon annan dag:)

Jag e glad just nu, hoppas ni förstår det! jag är tsm me de bästa people som finns i vida världen.

Here we come hamnen å telen!! Ola hälsar puss;) 
PUSSSSSS och smisk som undervbara johanna brukar säga:D  


Kommentarer
m

åh! Ni är så goa allihopp!

2008-06-29 @ 10:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0