Sol i sinnet

Det kliar på mina ben. Gräskli. Något förskräckligt. Jag har precis avslutat min dejt med gräsklipparen och gräsmattan är nyfrissad och snygg. Ett mästerverk.

Det är så underbart skönt att vakna på morgonen och inse att man är ledig. Att man kan vakna och göra precis vad man vill. Äta frukost på balkongen eller framför Oprah, om det är molnigt. Man kan äta rostmackor för man hinner rosta. Man kan dricka riktigt kaffe istället för snabbkaffe. Vardagslyx som man kan unna sig när man har semester. Inte sommarlov, utan semester. Vuxenpoäng.

Kvällen ska tillbringas i goda vänners sällskap. Jag får finbesök av vältränade lår och vader. Vi ska sitta på våra vältränade bakdelar och dricka bubbel och vin. Det ska bli mysigt.

Jag känner mig glad. Glad och lugn. Jag tror att det kommer lösa sig. Det gör det ju alltid?


Jag tror att det kommer bli kempegrejt.




Kommentarer
tötten

vältränade vader? är du säker på att det inte är revben som på min "vältränade" mage? :D

2008-06-29 @ 19:36:24
Niclaselida

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-03-29 @ 07:15:03
URL: http://niclaselida.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0