Idag är ingen vanlig dag

Idag är det Jannis stora dag. Idag får Janni gå med i klubben "de som blivit stora och får shoppa på systemet" Vi har gett henne ett presentkort på detta spännande ställe med härliga drycker. Grattis grattis i massor till allas vår Jänni. Bananen. 

Att sätta sig bakom ratten i stockholms rusningstrafik och åka från ringvägen på söder och försöka hitta till Tumba på egen hand för första gången kan vara ganska läskigt. Men jag hittade. Jag åkte rätt och kom fram till Tumba. Ibland får man tycka att man är jäkligt bra.

Idag var jag bra.


Grattis Janni!


Kommentarer
Förbryt mig!

Grattis jäb! :D

2008-06-11 @ 23:56:51
tötten

med en superaudi som piper mycket är ingenting omöjligt! :D

2008-06-12 @ 21:57:16
Bänäni

tack käre vän..

Har själv lite dåligt samvete. Har missat din blogg i veckor nu. Känner mig så dålig. Hur har jag kunnat glömma. det är ju en daglig rutin jag har fått.

Men men.. nu är jag tillbaks och jag är här för att stanna. så släng in några mysiga inlägg som gör en lycklig :P

Kram kram Strumpan. See you ikväll! P&K

2008-06-19 @ 10:44:44
Anthonystine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-02-24 @ 08:24:42
URL: http://anthonystine.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0