En fin dag

Igår var en mysig dag. Jag träffade Desireé, Cuba och Michaela över en väldigt härlig fika. Jag tror att det var första gången sen studenten som vi träffades alla fyra. Idag är det ett år sen. Tiden går fort. Men vi verkar klara oss bra alla fyra. Jag är inte orolig. Vi ska nog överleva.

Idag har jag jobbat på lilla affären. Det är verkligen mysigt. Jag lyckades slå fel ett antal gånger på kassan och det här med att stänga och göra kassarapporter är något som jag nog behöver träna lite mer på. Släcka lampor går väl fint men det här med att räkna växelkassan och få kronorna att stämma är lite knepigare. Jag har sålt massor av Mateus skålar och fat idag. Handdukar från Himla och en underbart fin skjorta från Lexington. Jag har slagit in ett perfekt paket också.

Det går fint.

 


Kommentarer
Gunnar

Men jag som var där och handlade idag!! Jag såg inte dej :(

2008-06-14 @ 01:33:10
ems

Åh! Vill ju också komma förbi och lukta på lite goda ljus och se fint porslin!

2008-06-14 @ 11:56:19
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Pederdaniella

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:17:40
URL: http://pederdaniella.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0