Världens bästa fotbollsbrudar

Jag spelar i världens bästa fotbollslag. Det är inte bara det bästa. Det är det bästaste av dom bästa. Mitt lag består av en stor klump med helhärliga brudar som helt enkelt är dom bästa som finns. Utan er vore jorden en tråkig plats. En tråkig och färglös planet. Ibland är det lite motigt att dra på sej osköna fotbollsskor en regnig kväll, men så fort jag kommer upp till kvarnängen och mina favoriter så gör det inte så mycket att mina fötter blir fula av osköna skor. Idag var en helt fantastisk dag för fotboll men idag orkade inte min kropp, hjärna och kondition samarbeta. Det var en sån dag när bollarna flyger åt varalla möjliga håll. Förutom dit dom ska. Får man skylla på värmen? Hur som haver. Extremt kul hade vi i alla fall.  Tipp topp.


Helst av allt skulle jag vilja vara ledig och mysa i solen. Kanske få en aningen färg på kroppen så att man slipper vara blek den lilla tiden som är kvar av sommaren. Brunt är inte alltid fult.

Det är alldeles för varmt i affären för att jobba.

"Stängt på grund av fint väder"

?


Kommentarer
O

örebro, kwv 14,5, pimptändare =succé

2008-08-01 @ 00:03:16
back

jaa jag vet, fy fan vad vi e bra!! speciellt the bääcks!;D

2008-08-01 @ 23:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0