I min lilla butik

Ola är och partajar på Gotland. Janni också.

Jag har snart klarat av min första vecka i affären och jag känner mig ganska tillfreds med resultatet. Jag börjar hitta alla knappar på kassan, mitt öga för att mäta mängden wellpapp har utvecklats och min paketinslagningsteknik är betydligt mycket bättre än när jag började. Ibland blir det lite knöligt. Det får man leva med. Så länge man pratar och är trevlig mot tanterna brukar dom inte klaga på knöliga hörn.

Min solbränna mår dock mindre bra av allt detta arbetande och jag kommer väl få stå ut med att uppleva resten av sommaren som en blekfis. Ingen solbränna att skryta med här inte. Jag är inte bitter. Jag tycker om att ha samma färg året runt. Bleeek. Icke brun.

Min bror har varit runt på sverigeturné och slagit på en liten gul boll. Tydligen ska den över nät. Innanför linjerna. Nu ska han vidare till France. Spännande sport det där.


Var det bra så?

Då blir det 695 :-

Tack.


Kommentarer
back

... kvitto?!

2008-07-18 @ 22:35:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0