Jag lever

Jag har haft finbesök. Finbesök från örebro. En mycket mysig moster har varit här och upplevt vår lilla stad men även storstan. Vi har umgåtts och skrattat massor. Shoppat för mycket och druckit alldeles för mycket vin. Härligt härligt.

Som om det inte vore nog med alla trevligheter ska jag snart bege mig in till stan för att träffa Desirée och förgifta min lever ännu mer. Men man lever ju bara en gång. Fyndigt.

Jag tärffade Herr Kortkalsong i lördags. Det var ett tag sen. Lika go och glad som vanligt.


Tack Ida för ett spännande gästinlägg.


Mumsigtfullibibblan.


Kommentarer
m

Saknar dej! du borde åtminstonde hålla denna uppdaterad prick! tjo

2008-07-04 @ 21:50:29
apsnor

meeeh åå så bra inlägget blev då:/ hahah sääämst!! vilket betyder att jag får en till chans eller hur;)

2008-07-07 @ 00:34:49
kortkalsong

Ja visst var det kul o ses, men ni försvann ju så fort man kom :P

2008-07-07 @ 14:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0