Barn i överflöd

På min gata bor det barn. Massor av barn. Barn som så här på sommaren är ute hela dagarna och leker. Men framförallt låter. Kan barn leka tyst? Eller såhär, kan inte barn leka tysta lekar? Eller i alla fall lekar som inte innebär att man ska överrösta varandra. Vem kan låta högst.

Mina öron trillar snart av.

Jag har legat på min balkong och försökt sova. Försökt lyssna på underbara John Mayer.

Men det är lite svårt när allt man hör är hur många mål det görs i de förtjusande barnens hockeymatch på gatan nedanför.

Sista minuten Ola. Vart ska vi åka?


None


Kommentarer
O

INTE till leros..

2008-07-09 @ 18:47:06
tötten

Du kunde väl överrösta barnen med din ljuva stämma och hållit allsång?

2008-07-09 @ 19:33:49
back

Tycker jag med, typ kanske med låten ABC håll käften å banka... DEF de knäcker mina tankar..

2008-07-09 @ 19:43:54
Majsy

Jo, det vore så himla skönt och både bo hemifrån och från nynäs ett tag! men det är så svårt endå, men just för stunden så vill jag nog flytta ner :p

2008-07-11 @ 14:39:55
camilla

kommer det aldrig nåt nytt att läsa...? sitter ju här på jobbet varje dag o bara väntar;)

2008-07-15 @ 11:38:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0