Trogen bloggare agerar taxichaffis åt partypöjkar

En sak är i alla fall säker. När jag började med min blogg för cirkus två år sedan var det inte många andra nynäshamnare som fanns med bland alla medlemmar på blogg.se. Nu är det ta mig tusan över tvåhundra. Jag har i alla fall hängt med ett bra tag. Så det så. Jag är inne på mitt tredje bloggår.


Idag fick jag även den stora äran att köra bror & Co till Telegrafen. Elva partyglada pöjkar fyllda med öl och antagligen endel giftiga shots. Trevligt trevligt. Nu har vi presenterat Karin för dessa härliga prickar och Mr. D.R. har lovat oss varsin grogg på lördag som tack för skjutsen. Han inser nog inte själv vilket misstag han begår. Det hade vart billigare för honom att splitta en taxi än att bjuda mig och Karin på varsin drink nästa lördag. Stackars pojkar. Jag säger ju att shottar förgiftar. Speciellt förståndet. Hoppas att ni har kul. Mycket nöje.

För övrigt blev jag otroligt glad när herr D. Kortkalsong kom ihåg stringstrumpan. Sådant gör mig varm i mitt lilla kalla hjärta. Mer sånt och snart är jag mänsklig.


Tänk att få ha fyllt bilen av killar. Två gånger om. På samma kväll. Jag vet att ni är avundsjuka. Karin fick agera pimp.


Jag är fortfarande "Ljungs syrra". Jag kan nog leva med det. Trots att han är min lilla lillebror.


Skjuts någon?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0