Konstiga saker

På sista tiden har det börjat hända konstiga saker. Det började för några veckor sedan när jag började få kommentarer i bloggen på engelska. I gamla inlägg. Inlägg som är cirkus ett år gamla. Vart har dessa människor hittat min blogg och hur kan dom förstå det jag skriver på svenska? Finns jag med på någon exotisk porrsida? Hua. På sista tiden har mina sidvisningar och unika besökare ökat ovanligt mycket. Dubbelt så mycket. Det är något som inte stämmer.

Alla vet ju att bilddagboken har haft oönskat besök av onda hackers och jag kommer inte in på min. Nu kommer jag heller inte in på msn. Mitt lösenord kan inte användas? Vad är det som händer?! Kan en snäll och kunnig människa snälla hjälpa mig som är helt totalt värdelös på datorer. Jag vet i alla fall vad caps lock är.

Verkligen ett rop på hjälp.

Nu. Tack.


Kommentarer
O

saknade dig på tåget idag du! mötte ingen salamimacka som tur var..

2008-01-17 @ 12:36:11
Anonym

Du har glömt bort mig, så jag pajar ditt internetliv som hämnd. Du förstår säkert.
Oskimon.

2008-01-18 @ 16:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0