Alarm och kvittoredovisningar

Kvittoredovisningar och "alarm" har fyllt min dag med diverse spännande händelser.

Kvittoredovisningarnas mästare fick idag känna sig besegrad av mig. Jag fick äntligen trycka ner vår interna backslick i skorna med vetskapen om att jag visste lite bättre än honom. Efter några månader av inlärning visste jag verkligen vad jag pratade om. Han visste det också. Jag tror att han såg sig besegrad. Ett noll till lilla mig. Ohh ja.

Jag har även utbytt några värdefulla meningar med alarmet. Det tar sig. Jag tror att jag vågade titta på personen utan att bli röd som en tomat. Vi får för all del hoppas att han inte läser det här. Då har jag grävt min egen grav. Inte bra.

Men som sagt, visat vår interna backslick att jag inte är att leka med och utan att bli röd som en tomat utbytt några enstaka meningar med alarmet. Allt på en och samma dag. Det tar sig. Verkligen.



Kommentarer
Erica

johanna, jag saknar dig :(

2008-01-21 @ 22:32:17
O

jaa vi saknade dig på fysen igår! den var pain.. men snart helg bready!

2008-01-22 @ 19:52:55
michaela

Saknar dig krullis :D hoppas allt är bra med du! Tusn´Kramar från norrland =)

Om några veckor ska vi spela afterski i Hemavan =D Yeah.

2008-01-27 @ 00:40:57
marie

ja saknar dina fina inlägg .

2008-01-29 @ 17:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0