Kl 05.22

Här sitter jag. Klockan är snart halv sex. På morgonen. Jag smygäter zoo godisar fast att ingen ser. Fastän jag har borstat tänderna. Jag kom precis hem från telegrafen. Jag antar att det bästa egentligen vore att somna med kläderna på. Inte ikväll. Jag känner för ett blogginlägg.

Ola är äntligen hemma från thailand och vi firade det med ett "spontant" telegrafenbesök. Jag, Ola och Karin. Tony, käre "farbror" jag vet att du läser det här men du får ha överseende. Ibland behöver man ta ett glas vin för mycket. Ikväll var en sådan kväll. Vin i överflöd. Precis som det ska vara. Vi fick till och med en hel flaska. Kanske var det för att Ola såg så brun och fräsch ut? Som vanligt var det för mycket exotiska människor där och vi var som vanligt lite för coola. Som vanligt hade vi också grymt kul. När vi önskar låtar dansar alla. Jag säger bara Jackson five. I want you back. VI borde söka extraknäck där som dj:s.

Min brors väckarklocka ringde precis. Dags att jobba. Han är duktig han. Jag tänker trilla ner i min säng och sova tills jag vaknar någon gång imorgon eftermiddag. 

Jag har smsat med en exotiskt person. Så kan det gå. Ibland är man så busig. Ola är busig. Karin är fnittrig. De flesta är exotiska.  

Tack för ikväll kära vänner.

Pöss och smisk.


Kommentarer
O

tack för mjölken snygging. vill du smaka?

2008-02-10 @ 17:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0