På Dinky's med skarsnuten fölk

Stringstrumpan uppdateras inte alls nuförtiden. Det får ni leva med. Resdagboken jobbar vi på.

Mr P. har serverat mig min första hemsedallatte. Lyx.

Imorgon börjar vi jobba på riktigt. Kl 07.00. uppstigning 05.30. Lämna exotiska Tuv med bruno 06.30 och försöka ta oss upp för backen. Håll tummarna för oss.

Ikväll är det bransjefest och jag och ola ska som sagt upp imorgon men vi tar bruno och jag håller mig fri från alkohol. Det blir nog bra. Vi är trötta på ensamheten i tuv.

Igår skaffade Ola norskt bibliotekskort så att vi kan låna gratis filmer.
Och det finns en dubbelgångare till shellsnubben här i hemsedal som ser precis likadan ut och jobbar på shell här i byn.

Jag vill ut i backen. Nu nu nu. Men det där fixar sig. Snart så.

Tillsvidare.

Puss och smisk från hemse och Dinky's



Kommentarer
m

Härligt. vet ni att de börjat bli rätt tomt här hemma. Men ni verkar fan ha de riktigt nice där uppe ;) Haha.. Ni är ju bara får bra Goa!

2008-12-04 @ 16:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0