Om vi lever

Ja det gör vi.

Uppdateringen här i hemsedal är väl sådär. Vi uppdaterar mest i resdagboken. Där finns det bilder på lite smått och gott.
Jag är förvirrad. Alla här är förvirrade. Hemsedal är fint och mysigt. Hotellet ligger högt och är fint. Men vi tjänar fasiken inga pengar. Vi börjar bli bittra. Riktigt bittra. Vi har blivit lovade heltid men i detta nu jobbar vi inte ens halvtid. NADA.

Jag vaknar 05.15 och känner mej helt  mosad. Upp med bilen för backen och frukostjobb klockan 07.00.
Jag börjar dö. Min energi börjar ta slut. Jag väntar på att min bräda ska komma upp så att jag kan åka i backen. Göra någonting.

JAg är lite uppgiven. Nya schemat kom idag. Uhäää.

JAg är inte bitter. Bara trött.

Tillsvidare.

Tack.



Kommentarer
m

låter inte allt för bra! =/ lösningar kommer säkert me tiden..

2008-12-30 @ 22:00:31
Sara

livstecken blir jag glad för. att ni är bittra är ju däremot inge vidare.

jag tror det vänder.

2008-12-31 @ 00:54:57
URL: http://sarabergelv.blogg.se/
JÄB

GOTT NYTT ÅR BRUDS!!! ;P

Faan, va intää bittär. du är ju i hemse ;) hahaHoppas du blir gladare av att hör att ni är saknade. KRAAAAM

2009-01-03 @ 00:41:09
Back

http://visaknarsanne.blogg.se/



Looka in vååår blogg!! :) saknar er<3

2009-01-04 @ 00:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0