Tripp trapp trull

Idag är vi lite gladare här i det ljungska tornet. Inte för att så mycket har förändrats sen igår men vissa dagar är ju lite bättre än andra. Lite fräsigare. Dessutom fick jag ju känna mig lite viktig och duktig igår eftermiddag eftersom jag faktiskt jobbade tre lååånga timmar. Ansträngande.

Det verkar som hundtestet var uppskattat. Trevligt trevligt. Vad gör man inte för att göra andra glada?

Jag fick tillbaka min klocka igår. Min finfiiina älskade klocka. Den dumma farbrorn som bara skulle byta batteri på den lyckades ju med konsten att tappa bort min sekundvisare och andra spännande saker som resulterade i att jag varit utan den heeeela sommaren. Men nu är den äntligen tillbaka i min ägo.

Imorgon ska jag och Ola på äventyr till gävle. Det är mycket hemligt. Otroligt. Vi kan inte berätta för någon. Eftersom Karin nu befinner sig på andra sidan jordklotet får jag ensam den stora äran att köra fram och tillbaka. Men det ska nog gå bra. Ola ska göra matsäck och berätta spännande historier så att jag håller mig vaken. Kära vänner sakna oss inte för mycket, vi är tillbaka innan ni hinner säga pepparkaka. Vi har ju en viktig match på lördag.

Herre jösses.





Kommentarer
Lady in Brunt

Gissning på de hemliga utflykten: Arbetsförmedlingens möte till dem som vill jobba i fjällen i vinter. Bara en gissning ;)

2008-08-28 @ 17:13:50
back

hare' mumsigtfullibibblan bra;)

2008-08-28 @ 23:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0