Tre timmar och en blondin senare

Kära vänner. Ikväll har jag använt min tålmodiga sida. Jag skulle även vilja säga min estetiska sida, vad nu det har med det hela att göra. Jag har med lite hjälp av Karin slingat Olas hår. Jag kan nu konstatera en sak, jösses vad mycket hår människan har. Det tog aldrig slut. Jag satt i evigheter och pillade ut massa hår ur den där sexiga "slingmössan". Ola såg ut som en blandning mellan sångaren i The poodles och en barbiedocka som man har borstat håret på för mycket. En väldigt spännande syn. Jag har lite snygga bilder men jag antar att det inte skulle uppskattas om jag la upp dom här. Så tyvärr, ni får försöka tänka er hur snyggt det var. Efter timmar av hantverk blev Ola tillslut ännu blondare och fantastiskt tjusig. En riktig mumsbit. Passa er.

Jag vet inte om det var de starka kemikalierna i färgen eller något helt annat men Ola lyckades förutom att se sjukt snygg ut i sin mössa slänga ur sig några kommentarer om hur neongrå någon på tv var, hur man nu kan vara det, och att trestegshopparna faktiskt hoppar sjukt långt. Typ längre än en buss. Se där. 


Jag tackar för en härlig dag och ser fram emot en spännande kväll imorgon med kräftskiva och mysigt sällskap.

 


Kommentarer
O

haha tack bready! när ska jag få slinga dig blond då? det skulle larsa gilla!

2008-08-23 @ 10:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0