Pektå

Jag vet att många kanske finner det här äckligt. Att jag ens nämner det öppet så alla tvingas läsa det kan verka konstigt men jag måste få klaga lite. Gnälla. För det gör så nedrans ont.

Min "pektå" består av ett stort skavsår och en väldigt blå nagel som gör väldigt ont. Mitt fjantiga skavsår gjorde att jag bara kunde spela första halvlek. Min blånagel kommer förmodligen göra att jag inte kommer kunna spela på en vecka eller två. Superfjantigt.

Nya fotbollsskor vore kanske en bra investering.
 
Ett nytt jobb vore också ganska trevligt eftersom jag arbetar min sista vecka nu.


Ett nytt jobb och en ny pektå. Är det för mycket begärt?



Kommentarer
emelie

Haha klart bilderna var fina ;) Och ajajaj, känner med dig med pektån, hoppas den blir bättre! Såna småsaker kan pajja så mycket :)

2008-08-13 @ 09:46:02
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Syedruth

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 08:22:20
URL: http://syedruth.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0