Målet är fortfarande luddigt men vi ser lite klarare

Tack Lady in brunt för att du hjälpte oss att hålla tummarna. Jag tror att det hjälpte. Massor. Plus att jag själv har gått hela dagen och bara tänkt positiva tankar. Och hållt tummarna. Förmodligen beror det även på den otroligt snygga bilden som vi tillslut enades om. Ola ville ha en bild med sniglar, hon sa det aldrig högt men jag kan efter år av vänskap läsa hennes tankar. Jag hade tänkt mig en bild tagen från stureplan.se. Tillslut tror jag nog att vi tog rätt bild. Bevisligen. Min kära far hade några teorier om vilka bilder vi borde skickat för att vara säkra på en plats. Jag tror att han vill att jag ska flytta hemifrån. Icke. Inte riktigt än.

Nu ska vi bara hålla tummarna ett litet tag till. Hoppas på att vi får precis som vi vill. Det vore ju så trevligt.



Kommentarer
O

jaa det skulle vara grymt!

2008-08-21 @ 23:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0