Livstecken

Dom lever. Karin och Lina. Det känns skönt. Snart är dom i Australien. På andra sidan jordklotet. Långt borta. Tack för kommentaren, nu känns det bra. Om jag kunde skulle jag krama om er.

Ola bär också lite på den där konstiga sjukdomen som stavas formsvacka. Ett tecken på det är att hon skickar tester till mig om vilken ras jag skulle vara om jag var hund. Väldigt trevligt. Ola blev tydligen en engelsk bulldog. Själv blev jag en golden retriver.

Så karin om du har tråkigt på singapores flygplats. Gör det här.



 
Golden Retriver
Golden retrievern är en snäll och tillitsfull hund. Den är glad då den känner sig nyttig och tycker om att samarbeta. Den tycker mycket om att bära grejer i munnen och gör det mer än gärna när den ska hälsa. Detta är ett tecken på stolthet och glädje. Skulle föremålet den valt att bära vara olämpligt och matte eller husse påpekar detta kan den lätt bli ledsen och stött. Golden retrievern älskar vatten. Enligt rasbeskrivningen ska den vara lydig, intelligent och ha naturlig arbetslust. En golden är en stark hund som gärna drar pulka och jobbar fysiskt, men den är ingen direkt sprinter på löpbanan.



Kommentarer
Camilla

Haha jag skulle vara en Grand Danois - "en stor, hög, uthållig och kraftig hund som är intelligent, mjuk och modig" Inte dåligt det inte;) Jag verkar ha mycket för mej på jobbet...

2008-08-27 @ 15:49:15
back

Åå jag skulle då bli en Cocker Spaniel om ni ville veta;) haha.. en hund som lätt äter sig överviktig utan tillsyn:P hahah^^

2008-08-27 @ 16:01:21
m

vi är samma ras Back!

Det är en sportig och aktiv sällskapshund som passar bra i de flesta familjer. Har en enorm aptit på livet och de flesta ägare kommer att upptäcka att den har lika stor aptit på mat! Detta är en ras man måste vakta annars äter den sig lätt till en övervikt..

På så vis. :) tjo

2008-08-27 @ 21:57:59
RYTTARE L

Jag är en spiderpig!

2008-08-27 @ 22:05:33
URL: http://vitypborhar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0