Inte bitter

Haha okej. Jag är inte bitter. Inte på riktigt. Inte ens på låtsas om någon skulle tro det. Jag är inte bitter över att jag inte har Olindaläppar. Jag är inte bitter över att jag inte kan allting. Jag är absolut inte bitter över någon utebliven middag om det lät så. Jag är inte bitter över att vi faktiskt vann över ösmo idag. Kanske ingen höjdarmatch direkt. Verkligen inte. Men en vinst är en vinst. Okej, jag kanske var lite bitter igår över att kakorna tog slut. Men det är ju lite pinsamt att erkänna. Så jag håller det hemligt.

Nej jag är inte bitter. Det är helt fel. Men jag kanske har ätit taggtråd?


Hjälp jag kommer faktiskt inte ihåg?



Kommentarer
O

29 aug, gävle??

2008-08-11 @ 11:47:23
ems

Tankar i mängder bruden, klart du ska komma hit på lax! Den väntar redan i ugnen ;) Hur länge är du ensam hemma ? Kanske lite movienight? =) Är ledig en hel vecka till! Puss!

2008-08-11 @ 19:47:05
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
m

Haha!

2008-08-12 @ 21:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0