Haninge by night

Trevliga människor och god mat. Jag har haft en mysig kväll i det exotiska haninge med Karin. Jag har utbytt och lyssnat på spännande konversationer. Efter kvällen kan jag konstatera två saker. Nummer ett; man kan inte tycka om alla, hur mycket man än försöker, vissa personligheter orkar man bara inte med. Två; kaffe. Jag har försökt att dricka lite mer te men måste nog inse att efter en hel dag utan kaffe, med hemsk huvudvärk som resultat, jag är kaffeberoende. Så sant som det är sagt.

Efter en stor kopp kaffe känner jag mej dock inte så mycket bättre. Huvudvärken beror förmodligen på  annat också. Trötthet skulle jag gissa. Mina ben är trötta efter dagens match. Mina benhinnor gör ont och jag vill aldrig ta på mig mina fotbollsskor igen. Mina fötter är ömma. Och jag har just nu inget jobb. Det börjar kännas lite frustrerande nu. Efter bara en vecka. Det är jobbigt att inte veta vad man ska göra. Att inte få några pengar.

Positivt tänkande.

Det känns bra att Emanuel tänker på mej och frivilligt bjuder med mej på en killkväll med öl inne i stan. Det kanske är precis vad jag behöver. Stockholm. Öl. Killsnack. Killsnack med killar. Inte om killar.

Det kan funka.

Med lite tur.



Kommentarer
ems

jaa sara berättade lite! åh va kul :D hoppas ni får det!!

2008-08-24 @ 09:46:00
pastillen

måste bara säga att jag blev så glad av att se dig igår, du är en riktig solstråle johanna ljung!

saknar hela torngatan redan :)

2008-08-24 @ 11:00:05
O

när kommer ett kort på flinten upp på bloggen då? ;)

2008-08-24 @ 16:38:41
m

De lät som en trevlig kväll det dära! =) Tack för stödet idag. Förlåt för att ja var så otroligt dålig på att säga hej. Var ju så koncentrerad å arg som vanligt på den gröna planen. Men men. Mys å se era leenden iaf. TJO

2008-08-24 @ 18:09:48
O

haha mary vi hade förväntat oss att du skulle stanna upp o berätta om igår på planen ;) nej men du var ritkigt bra, som alltid iofs!

2008-08-24 @ 20:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0