Ett socialt liv

Det är inte bra för mig att vara ensam såhär mycket. Jag får för mycket tid att tänka på. I vanliga fall är det så mycket folk, ljud och rörelse här att man mer gärna flyr fältet till en mer avlägsen och ensam plats. Där det är tyst och man får vara för sig själv. Nu skulle jag göra vad somhelst för lite mer sällskap. Tv:n är trevlig men den svarar inte direkt på tilltal. Tyvärr. Reslutatet blir att jag bara hör mina egna tankar. Vilket börjar göra mig riktigt uttråkad. Inte för att jag på något sätt inte tycker om mig själv utan bara det att det vore trevligt med lite sällskap.

Igår kollade jag på Paradise Hotel maraton. Ni kanske förstår situationen.


Ikväll hoppas jag dock på lite mer sällskap. Jag ska få vara lite social och vistas i ett hem med mycket människor. Emelie och Martin har en liten inflyttningstillställning och jag känner på mej att det kommer bli kempegrejt. Kanske bör man ta med sig en stol? 


Vi ses bland flyttkartongerna! 



Kommentarer
Majsan

hahaha paradise hotel med olinda, det var tider de :p

2008-08-09 @ 20:33:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0