Ett äventyr rikare

För det första vill jag bara säga att jag just nu har en sjukt snygg vit mössa på mig. Helt amaziiiing.

För det andra har jag och Olala haft en väldigt givande och spännande dag i den exotiska staden Gävle. Visste ni att dom har forex där? Och en bingohall? Och många enkelriktade gator? Fontana di trevi och Eiffeltornet? Olas bettan överlevde trots att det var jag som körde, varför skulle den inte göra det liksom?  Om någon undrar så överlevde Ola också. Hela vägen. Hon fick vakta mina Jean Pierre Bardas när jag inte använde dom. Hon såg väldigt retro ut med sin fräsiga lugg.

Vårt ärende som vi tänkte uträtta i Gävle blev det inte så mycket med. Vi svepte förbi och såg snygga ut. Tog lite papper och shoppade restan av tiden istället. Massor av spännande saker. 

Vi har lyssnat på allt som går att lyssna på medan vi satt i två timmars bilkö back in estocolmo. Tillslut orkade vi bara höra våra egna röster när vi sjöng med. Jag har imponerat på Ola genom mina hemliga Ricky Martin textkunskaper. Skrämmande va? Jag är ju trots allt en blivande rockstjärna. Och Ricky martin är ju rock. Hallå? 

Väl hemma, hela och inte alltför ofräscha efter dagens äventyr lyckades vi få ihop lite hamburgare, trots att karin inte är hemma och några glas vin innan vi nästan somnade på varsin soffa.

En mycket trevlig dag med massor av skratt och äventyr.


Imorgon beger vi oss ut på nya.


Kommentarer
O

haha black beauty! det var en toppendag :)trots köer och gloende gävlebor, nya äventyr snart!

2008-08-30 @ 00:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0