En varm thaikyckling och trevligt sällskap

Det känns i luften. Höst. Trots höst på ingång och ett ganska spännande väder kunde vi sitta ute och äta lunch idag. Det är så härligt att sitta på uteserveringar i goda vänners sällskap och prata strunt. Speciellt när man är med Ola och Janni i den förtjusande staden stockholm, på drottninggatan och sandy's. Vi borde snart få  stammiskort där. I alla fall en gratis latte då och då.
 
Nu sitter jag här hemma och gnuggar mina geniknölar över ett glas mousserande. Inte helt fel det heller. Det är ju trots allt fredag. 

Jag och Ola har varit ambitiösa och seriösa idag. För en gångs skull pratar vi inte bara utan gör någonting också. Det här ska inte rinna ut i sanden. Icke. Det här vill jag. Och Larsa och Nicke tror på oss. Det måste ju betyda någonting. 

Det ska nog lösa sig.
 




Kommentarer
ems

haha vuxen är bara ett tråkigt ord man kommer på när man skaffar barn för att få auktoritet.. :D



vad håller du och ola på med!? kan du skriva lite mer informativit eller slänga iväg ett sms? är nyyyyfiiiken :) pussen från tussen

2008-08-22 @ 19:05:50
back

Ojojoj!! Har Back fixat ny profilbild! Nu minsann händer det grejer här.. ;)

2008-08-22 @ 23:59:01
Desire

När är det vår tur att sitta på uteserveringar Johanna? ;) Puss

2008-08-23 @ 02:17:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0