Släpp vårlökarna fria

Låt brösten hänga fritt. Enligt någon smart medelåldersman som jag tror var utbildad läkare eller något annat smart ska man som tjej låta brösten leva sitt eget liv utanför bh:n innan man fyller tjugo. Man ska alltså inte använda bh. Framförallt inte vår älskade push up. Den som får oss krakar som inte har så mycket att komma med att känna oss lite mer bystiga. Nu ska den brännas. Han påstod att man fick hängigare bröst om man använde bh eftersom musklerna inte fick "jobba" för att hålla brösten uppe. Klurigt det där. Tur att man inom en snar framtid fyller tjugo. Tills dess, släpp vårlökarna fria. Fint uttryck det där Ola.

Jag har fått en kommentar som är värd att ge lite extra utrymme här på bloggen. Kortkalsongen. Jag känner mig hedrad över att du har ansträngt dig för att äntligen hitta hit. Jag kan tänka mig hur många gånger du sökte på stringtrosa istället för stringstrumpa i hopp om att jag kanske skulle ha bytt. Jag skulle aldrig byta bort stringstrumpan mot stringstrosan. Det är ute med string. Fett ute. Som dom sa på The Voice. Säger dom det där så stämmer det. Så det så.

Imorgon fyller allas vår Karin 20 år. Vi ber på våra bara knän att karin inte ska bli alkis. Dock är inte den risken så stor. Karin vet vart gränsen går. Speciellt efter ett antal vodkatonics med exotiska engelsmän. Och norksa pappor. Få inga hemska bilder nu. Det är inget barnförbjudet som har utspelat sig här. Karin, förlåt för att jag blottar dig här på stringstrumpa AB. Hipp hipp hurraa.

Som sagt.

Släpp vårlökarna fria.


Kommentarer
Förbryt mig!

De e muuumsigt fullibiblan att vi ska gå på sannes skiva:D hade aldrig sagt ja om jag inte visste att hamburgaren skulle dit!!Kött eller fiiisk?!

2008-04-09 @ 22:23:22
majsy

haha jaha då förstår jag :p Men det är ju fylleord som är bäst och ärligast, kanske pinsamast också men spela roll ;) åh va de inte på ladies night hockeykillarna strippade? :p

2008-04-10 @ 09:55:02
O

haha ja släpp dom fria.. falurödfärg..;)

2008-04-11 @ 11:17:00
Kortkalsong !!

haha nej då, aldrig att jag skulle glömma bort stringstrumpa även om stringtrosa är ett bra namn :p
blir det nå festligheter i kväll ?
///kortis K

2008-04-12 @ 16:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0