Singelstrumpa söker ny strumppartner

Ung, snygg, ej alltför använd stringstrumpa söker en ny fräsch strumppartner. Behöver nödvändigtvis inte vara av modellen stringstrumpa men uppskattar om du i alla fall är av en tunnare och slankare modell. Vi måste se snygga ut tillsammans. Tubsockor och odiskreta skrikiga mönster går självklart bort. Jag söker en stabil och självsäker strumpa som samtidigt ser snygg ut på foten. En ankelstrumpa kanske? Ett krav är att du måste se snygg ut i converse. Ett annat är att du inte får lukta äckligt. En av de många fördelarna med stringstrumpor är att de är luftiga. Därav ingen äcklig fotsvettlukt. Jag söker även någon som är villig och har orken att stå ut med mitt ibland väldigt egocentriska jag. Även dom stunderna då jag tror att jag är lite för bra, lite för självgod och ibland lite för dryg. Så du kära strumpa som känner dig sugen på att bilda strumppar med mig är välkommen att höra av dig här i kommentarsfältet på Stringstrumpa AB. Endast skamliga förslag tas emot.

Anledningen till detta raggningsförsök beror på att jag behöver uppdatera min msn-kontaktlista eftersom jag numera har en ny msn som gapar tomt. Det ekar. Det känns lite ensamt och därför behöver jag nu lite personer som kan förgylla mina sena nätter framför detta så exotiska sättet att vara social.

Jag väntar med spänning.


Kommentarer
Förbryt mig!

Jag kommer till din räddning med min msn- apsnor90@.....!!! BRA BACK!!!!!!!

2008-04-13 @ 22:32:45
O

jag tror jag vet en perfekt.. blond, ståuppigt ruffs, ofta klädd i knalligt blått och går under ett visst märkessmeknamn.. vore det intressant?

2008-04-14 @ 11:05:32
Gherkin;)

Shit fröken,jag tror allt stämmer praktiskt taget in på mig!Jag är en modell svart,smal strumpa som e otroligt vacker i convers!
vem kan ja nu då vara?
besök mig på gherkin-daysofmylife.blogspot.com
om du inte finner mig attraktiv så kan ja leta fram en strumpa åt dig...

2008-04-14 @ 19:46:01
kortkalsong !

´jag tveka först, men sen så tänkte eh de e klart hon kan få min msn :P haha [email protected] lite grym msn :D

2008-04-14 @ 20:38:49
Erka

jag tror nog att du skulle gilla mig.
hot in here o dont chaa är två låtar jag ser
fram emot att shakea loss till på telen om ca 5 månader. jag är väldigt söt o stabil.
intresserad? snussk

2008-04-16 @ 22:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0