Några dagar senare

Stringstrumpa AB ber om största möjliga ursäkt. För det första ber vi om ursäkt ifall någon känslig själ ansåg att våra senaste inlägg var skrivna under ett för berusat tillstånd. Hade stavfel eller bara var allmänt patetiska. Vi står för det och ni får leva med det. Att våra annars så smarta och seriösa personligheter med lite alkohol i kroppen ibland tappar fattningen.

För det andra. Uppdateringen har varit hemskt. Ola. Camilla. Erica. Alla andra. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt även om vi den senaste tiden försökt lära varandra att inte be om ursäkt för sig själv jämt och ständigt. Ingen är perfekt. Utom jag. Förstås. Håller ni inte med?

Dålig uppdatering beror på att jag befunnit mig på äventyr på en mycket exotisk paradis ö . Gotland. Kära vänner och andra, jag säger det igen, Gotland. Utan magsjuka den här gången vilket vi alla är tacksamma för. Istället lyckades jag få en förkylning som inte ville ge med sig men att finnas till som bollkalle och sällskap är inte helt fel det heller. Kort och gott, vårat lag är, för att citera Ida "Muuumsigt fullibibblan".

Övriga observationer. Första april och vårkänslor. Tiden går fort. Jag försöker hinna med att leva mitt eget liv men det finns så mycket som jag skulle vilja göra men som inte hinns med. Jobb, jobb och jobb är det som förgyller min vardag. Pengar är ju alltid trevligt men jag förstår inte var dom tar vägen. Minttuu och vin kanske? På tal om det så vill jag, utan Karins och Olas vetskap, även om jag vet att de tycker likadant passa på att tacka vår kära Janni för senast. Otroligt trevligt. Underhållande. Givande.


Kommentarer
Förbryt mig!

Muumsigt fullibibblan kompis

2008-04-01 @ 22:23:26
O

och en pytteliten bostadsyta!

2008-04-01 @ 22:44:40
m

Du är GRYM ! behövde nämnas kände ja. tjopåre

2008-04-01 @ 23:27:17
URL: http://gurkburken.blogg.se
Tomaten

Det är jag som ska tacka den hamburgaren som så snällt bjöd in mig till kyrkköket. Mycket trevligt vill jag lova. Can´t wait tills nästa gång det blir av! vi ses imorgon brudle, och du, dust it knäcker fortfarande. Är så fascinerad ska du veta! Tack för det heta tipset :P

2008-04-04 @ 20:34:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0