Krampigt

Mitt raggningsförsök gick ju sådär. Storbystad blondin utan hjärnceller med playboy erfarenhet skulle kanske ge fler intresanter? Synd bara att alla skulle bli så besvikna isåfall. Jag tycker i och för sig att stringstrumpor är otroligt mycket snyggare än playboybrudar.

Dock är jag överlycklig över min älskade och underbara back och kortkalsongen som så gärna ville dela med sig av sig själva. Puss på er.

Mina vader ger fortfarande ifrån sig krampaktiga små rörelser. Det gör ont. Men jäklarns vad snygga dom kommer bli inför beach08. Som om dom inte redan är snygga?

In i dimman.


Kommentarer
O

men vadå så mannen med mina initialer då? räknas inte han? inget kap eller vad säger du?

du var bra idag långben, som en gasell..nästan ;)
sov gott!

2008-04-14 @ 22:24:07
Bra Back!

Du är underbar! Måste nog ändra johannasnorris som du heter på min mobil till ngt annat hahha:P

2008-04-14 @ 22:52:48
ems

tja snyggo! haha måste säga att din kontaktannons var jäkla het. Skulle inte tveka för en sekund. Hm klockan är halv åtta på morgonen och jag spanar bloggar? Nej nu ska jag till skolan :P Puss på dig error perror

2008-04-15 @ 07:25:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0