Hipp hipp Hurra

Idag är ingen vanlig dag. För det är vår finastes födelsedag. Jag och Ola kikade över med glass och trevligt sällskap och passade på att äta lite av Karins prinsesstårta. Sällskapet värmde fint runt hjärtat och tårtan sätter sig fint och värmer runt magen. Tänk vad fiffigt att slå två flugor i en smäll.

Fredagskänslan kryper sig på och en ny spännande helg väntar i nynäs. Vad kommer hända? Kommer Karins vänner orka med oss tjejer från laget? Kommer Cissis hår att vara svart eller har hon blivit sitt blonda jag igen? Kommer Hanna dansa till Magnus Carlssons Kom hem tills karins bokhylla faller i backen? Kommer vi ta oss till telegrafen och kommer de civiliserade haningetjejerna att stå ut med oss bybor och resten av folket som gästar telen? Kommer Sanne troschocka och kommer Gunnar kanske följa med ut trots andra förpliktelser? Glöm inte bort att vi får med oss Janni också. Det här kommer bli grymmers. Självklart kommer Stringstrumpa AB att vara där och bevittna allt för att på söndag försöka rapportera så gott det går. Inget får utelämnas. Jag antar att mina trogna läsare vill veta alla smaskiga detaljer. För visst kommer det hända smaskiga saker alltid. Det gör det alltid när hamburgaren är i farten.

Ola och jag planerar årets första sturelatte imorgon. Vi planerar att slå ner våra perfekta bakdelar på en av de perfekt utplacerade spaningsparkbänkarna utanför Sturehof, nära svampen för att spana på alla dessa perfekta människor som svassar omkring på perfekthetens s-plan. 

Tur att jag och Ola också är så perfekta.  


Kommentarer
O

perfekt väder för sturelatte! vilka ska vi spana på idag? hälsa på NKpeter också..mums!

2008-04-11 @ 11:16:03
m

hihi. ja kvällen kan sluta hur som helst. :O
Tack för de peppande orden jag fick av dig för någon dag sen. Sånt behövs alltid!! Vi träffas å syns i morgon på Karins partay . Ha de utomordentligt mys denna fredags kväll. puss puss

2008-04-11 @ 17:08:56
URL: http://gurkburken.blogg.se
Förbryt mig!

Du får till uppgift att hälsa Karin ett stort grattis från mig

2008-04-11 @ 19:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0