Grattis Tötten!

Idag ska vi hylla och fylla Karin. Skumpan är redan uppkorkad, vinet på kylning och limen skuren. Eliten befinner sig redan på plats och snart kommer resten av braudarna. Vi ska äta gott. Paj. Äta ontyttigt. Tårta. Dricka gott. Vin. Dansa till Magnus Carlsson och mums Måns. Bete oss barnsligt men samtidigt vara väldigt snygga. Busiiga barn. 

Kära kortkalsong, vi kommer förgylla din kväll på Telen med vår närvaro. Som vanligt. Utan oss på telen = Intet.
Du kommer hitta oss längst fram skakande till Hotshots. Muumsigtfuulliibibblan. 

Ida, idag saknar och tänker vi på dig. Hur kan du välja några andra framför oss? Bra back? 

Nu försvinner vi in i dimman. 





På en pytteliten bostadsyta. 

 


Kommentarer
kortisfilisar

Jasså, jag som inte hade tänk och gå ut denna kväll.
men vem vet, kanske man dyker upp där :D

2008-04-12 @ 20:21:41
Förbryt mig!

Nej jag kunde ju inte välja några andra framför er tillslut!

2008-04-13 @ 14:55:36
Tötten

:D Som jag sa på träningen skulle jag springa mil för dig! Bara så att du vet ;)

2008-04-16 @ 13:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0