En helg full av äventyr

Jag överlevde helgen. Även om jag känner mig ganska långt från levande just nu. Men jag antar att det är så det ska kännas efter en lyckad helg i goda vänners sällskap med lite för mycket festande och alldeles lagom mycket fotboll.

Jag och Janni spenderade fredagskvällen på Olas skiva inne i stan. Egentligen finns det inte så mycket att säga om den kvällen. Det var en skiva som alla andra. Precis så som skivor ska vara. Men Ola var fin i sin fläta och sitt halsband och vi fick övernatta i Jannis finfina lägenhet. Att ligga sked på en luftmadrass kan verkligen vara mysigt. Tom & Jerry kex på Enskede IP är också ganska mysigt.

I samma goda vänners sällskap och med många andra spenderade vi ännu en kväll på Telegrafen. Ett års jubileum och Kalle Baah. Jag tror att nästan varenda kotte i nynäs var där. Det var fullt. Fullt med folk och fullt med alkohol i min kropp. Jag fick höra många snälla saker sägas till och om mig och jag blev glad. Egokickar. De behövs ibland. Natten slutade spännande och jag och Ola fick sällskap av många trevliga filurer. Dock kan jag för allt i världen inte förstå hur man kan äta frysdiskhamburgare klockan halv fyra på natten och tycka att det är gott. Hua.

Det var ganska tungt att spela match idag men vinst med 9-0 känns ganska fint. Sånt behövs också ibland.


Ännu en underbar helg att lägga till samlingen.




Kommentarer
O

ja du bready, vilka är egentligen hamburgaren??
;)

2008-04-27 @ 21:57:09
Förbryt mig!

Det kommer komma fler underbara helger som du kan lägga i din samling, för jag ska åka ner till nynäs mer har jag bestämt haha!!! Du e bäst BACK!

2008-04-27 @ 21:59:01
m

Bra IDA! den vill vi se mer av! ;D Tack för en mysigt härlig läsning.! sussa sött på kudden din johanna ljung :D

2008-04-27 @ 22:01:10
URL: http://gurkburken.blogg.se
ems

Haha vad kul att ni vann med så mkt :D

2008-04-28 @ 11:34:03
JÄB

MM.. det ska bli så mys imorgon på valborg brueds! Can´t wait! det blir som vanligt en favorit i repris i ert sällskap. Hoppas på att solen skiner och att vi kan få ännu en kväll att minnas. Johanna, jag ser fram emot att få mysa i köket på torngatan, och det vet du. Fredrik fixar vinet :P

2008-04-29 @ 22:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0