Djupdykning?

För första gången på jag vet inte hur länge har jag idag känt mig som en riktig tjej. Eller jag har tänkt som en riktigt tjej. Tjejtankar. Fjantiga tjejtankar. Såhär i efterhand känns det lite knasigt eftersom jag inte ens vet varför jag orkade bry mig och ens tänka efter. Nej vanliga Johanna känns bättre. När jag får vara lite halvt känslokall och köra mitt race utan att låta andra bestämma. Det blir alltid bäst så. Tycker jag.

Man skulle kunna tro att jag inte tänker på djupa och lite krångligare saker. Att det enda som fastnar på min näthinna är huruvida man bör ha bh eller inte. Vilket vitt vin som är billigast och godast och vilken musik jag ska ha i lurarna när jag åker hem från jobbet. Men vet ni, det cirkulerar faktiskt ganska mycket annat där på insidan också. Problemet är bara att när jag väl får för mig att jag ska dela med mig och kleta ner där här på bloggen så låter allt bara som en snurrig smörja och inget som folk vill läsa om. Varför nu folk skulle vilja läsa om mina bhteorier eller icke så lyckade raggningförsök. Eller min hemliga förälskelse i Anders Rydell. 

Jag tycker i och för sig inte att det är speciellt kul att skriva om djupa och knepiga saker. Jag tror inte att ni finner det så roande att läsa heller? Isåfall finns det andra bloggar. 

Emelie är hemma från Thailand. Trevligt.


Om någon är intresserad av att besöka Old Bell på lördag så har jag biljetter som jag vill bli av med. Det är tydligen Nifenkväll och nått band som spelar. Det kommer krylla av mysiga fotbollsspelare där. Ohh jaa. Herrlaget kommer med all säkerhet  att ha många representanter där. Jag vill inte hänga ut någon här på bloggen, men det lär bli spännande. Det vill jag lova. Liveband och grejer. 20 års gräns dock. Förutom för alla speciella nifare. Hundra coronas. Ni kommer inte att ångra er. Mums.  



Kommentarer
O

nu när emelie är hemma kanske det är dags att ta vår julmiddag?

2008-04-16 @ 14:17:00
Ena honunsmelonshalvan...

haha vaddå försöka göra reklam för att sälja dina tickets :P haha. Lycka till imorgon. Kick ass där bak. håll ställningarna med Ida! Själv ska jag försöka knäcka i b-laget. 8(

2008-04-18 @ 22:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0