Mallorca, Palma Nova, här kommer vi!

Då var det gjort. Bokat och klart. Imorgon kl 07.00 lyfter planet mot Mallis. Specat boende och allt, kanske inte det bästa men det kommer bli perfa för mig och Karin. Jag får pool.  

"Centralt beläget lägenhetshotell med ung och livlig publik, nära stranden. Poolområde med solstolar. Sällskapsutrymme och kafeteria/bar. Bordtennis och biljard. Underhållning några kvällar i veckan."

Mumma.
 
Vi ska tänka på er här hemma. Speciellt Olala <3

Dags att packa väskan! På återseende folk!

Ciao! 




Kommentarer
Sara

Vad roligt !
Ska tänka på er. Inga skador nu vännen :P Ha kul för guds skull :D
Pusselipuss

2007-09-03 @ 20:38:28
O

JAG KOMMER SAKNA ER!! En hel vecka utan mitt andra bröd och kött. Men se till att köttet blir välgrillat och att du blir härligt frasigt och gyllenbrunt! det är ni värda! När ni kommer hem blir det en äkta hamburgernight :)Gör inget jag skulle göra, höö och ta hand om varandra!
SnigelPUSS!

2007-09-03 @ 20:49:11
ems

ha det TOPPEN! jag e så avis så jag vill spy efter att komma tillbaka till skolan, men jag tänker på er =) puss

2007-09-04 @ 10:38:38
O

Jag saknar er!

2007-09-05 @ 12:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0