En kväll i september

Man skulle kanske kunna tro att jag plötsligt gått under jorden, blivit uppäten av en elefant, virrat bort mig i skogen eller rent av sagt upp all bekantskap med blogg.se. Men så är icke fallet. Nepp. Så lätt blir ni inte av med mig. Det råkar bara vara så att jag tagit en kort paus från bloggandet, anledningen är lite oklar. Tidsbrist skulle jag tro. Tisdbrist och nu även på grund av sjukdom. "Pga sjukdom är bloggen nu..."  Jag är dock på bättringsvägarna.

Nu till något helt annat. Idol 2007. Ni som känner mig vet att jag är tokig i det. Nästan lite sjukligt besatt. En doktor skulle förmodligen ge mig diagnosen "Obotlig" Jag är som sagt barnsligt förtjust i denna cirkus. Jag kollar på alla programen, repriserna om jag hinner och läser allt som verkar vettigt och lite till på idolsidan. Nu ser jag för övrigt att lite av mitt nymålade nagellack har lossnat. Illa. Inte för att det hör hit men i alla fall. Hur som haver, Idol, jag har redan mina favoriter. Amanda, jäklar, ser ut som snövit fast med vitt hår och sjunger sjukt bra. Topp tio. 

När min moster ringer hit för att berätta för min mor att dom spelar Idol-Olas senaste låt på rixfm får det mig att fundera. Är det så jag och Fia kommer göra om tio år? Kommer Fia ringa mej när MumsMåns visas i ett klipp på tv400 när han friar till sin Helena? Ja, ibland kan man undra. Exotiskt. 

Jag känner att det är dags för lite fler napa bilder. Varsågoda gott folk. 



              



 



Kommentarer
emelei

hahahahahahahahaha.. har du sett förresten att anastacia gått till 16platserna!? sjuuukt =) hon e cool.. fett kul med aiya napa! hahaha..

2007-09-22 @ 09:18:59
O

Bready! Nu är det två veckor..yehaw

2007-09-22 @ 13:05:20
O

Bready! Nu är det två veckor..yehaw

2007-09-22 @ 13:05:30
Sara

Hejsan! Ja, det var ett tag sen! Ne, jag åker inte pendeln så ofta längre.. =/ Allt är bara bra, just nu håller jag på att repa lite till en spelning med några från Rytmus till på onsdag. =) Annars gör jag inte så mycket.. försöker leta lite jobb ska annars börja plugga i okt på södertörns tillsammans med Mulika.. själv då???
Vi får väl fixa en pendeltågsdate nån dag ;) hehe eller kanske ses i stan eller nåt?
Kram!

2007-09-22 @ 14:13:30
URL: http://celai.blogg.se/
Sara

<3

2007-09-23 @ 18:53:43
Eirikkarine

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-03-25 @ 14:40:41
URL: http://eirikkarine.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0