Två kex som smular

Ibland är man med om exotiska händelser. I lördags var jag och Ola med om något extremt exotiskt som knappt går att kalla exotiskt. Det finns inget bra ord att beskriva denna händelse med. Jag tänker inte gå in på vad vi var med om här och nu, det tar vi en annan gång. Detta måste sjunka in lite. Jag tror att vi båda måste samla våra tankar och intryck för att sedan kunna göra en riktig och ordentlig utredning över vad som egentligen hände. Det inkluderade spännande människor, bland annat de snygga poliserna, exotiska kockar med 30 åriga vänner, "stavar", hånglande hockeykillar och framförallt hockeykillar med initialerna NN som vi för övrigt aldrig kommer våga visa oss för igen. Nog om information. Det får räcka sålänge. Sluta smula i mitt hus.


"kan jag få ditt nummer?..."   

"Men titta, där sitter han juuu!!!"


HÖ.

 




Kommentarer
majsan

hahaha vad hände med NN? värre än våra lappar vi la vid hans vattenflarra?? :p

2007-10-30 @ 10:39:06
O

Inga kommentarer!!! Inte telen på ett tag för mig..

2007-10-30 @ 21:36:01
Nicolaytiril

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-12 @ 10:28:29
URL: http://nicolaytiril.20six.nl


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0